tirsdag den 16. april 2013

Jeg flytter snart

 
Som jeg afslørede på Facebook tilbage i december, har jeg i noget tid pønset på at give bloggen en seriøs makeover og en frisk start - og nu sker det lige om lidt. Nyt, fint design, nyt navn, nyt sprog (altså engelsk, dog stadig med dansk oversættelse), men (næsten) samme blog, som fortsat vil handle hovedsageligt om min stil, pæne ting, og lækker mad, der for det meste er sundt. Jeg glæder mig meget til at løfte sløret for mit nye univers lige om snart, og jeg håber, I vil følge med mig til mit nye online hjem.

2 kommentarer:

  1. really nice and cute kid ... liked her kids frocks too ... really going well for party wear occasions... kids really look cute in this

    SvarSlet
  2. This is nice blog and nice post. Best deal on women handbags online on my site IndiaRush

    SvarSlet