mandag den 8. april 2013

Instagrams







@madmusikmodeblog
 
Her får I den sidste nye bunke snapshots fra Instagram, som denne gang er ret spækket med mad. Der har nemlig været en hel del besøg og spisen ude på det seneste, men jeg klager bestemt ikke.
 
1. Fantastisk sushi forret på Restaurant Fusion. 2. Smagen af sommer. 3. Min 'metaljakke' er endelig blevet taget i brug, nu hvor foråret har meldt sin ankomst. 4. Tøsehyggeaften med masser af slik. 5. Et udpluk af mine Amsterdam køb. 6. Sesambarer. 7. Mit sofabord med forårsblomster, Cover og selvfølgelig Mr. Grey. 8. Vaskeægte mandemad (og den meget velsmagende af slagsen) på Restaurant Mest. 9. Sukkerfri og fedtfattige chokoladeboller fra i fredags (se opskriften her). 10. Min kreative brors alternative fødselsdagskage, som portrætterer Michael Jackson og Whitney Houston (hvorfor ved jeg ikke?) ;-) 11. Nye løbesko fra Asics. 12. Specialearbejde med kaffe og mandel/kokos toppe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar