torsdag den 7. marts 2013

Instagrams







Jeg er blevet ramt af sygdom, og min blog-energi lider en smule disse dage. Derfor får I her til aften en omgang kvadratiske billeder, jeg har taget den seneste tid. Selvom det er en af de lidt lettere og mindre tidskrævende måder at lave blogindlæg på, synes jeg, det er enormt hyggeligt - det håber jeg også, I synes. Husk at følge bloggen på Facebook, hvor jeg løbende poster Instagram billeder og andre sager.

1. Min elskede læderjakke, som jeg bar på min blå mandag, og som min bror sidenhen malede på - og som jeg sagde farvel til i et oprydningsflip for et par uger siden. 2. Morgenmad i form af yoghurt med blåbær, All Bran, solsikkekerner, hørfrø og kokos. 3. Aftensnack: Banan med kanel. 4. H&M køb. 5. Ny neglelak: Essies 'Chinchilly'. 6. Jeg er også blevet fanget af Mr. Grey. 7. Ny lampe, som har givet vores stue et frisk pust. 8. Min mors farverige fastelavnsboller. 9. Meget modig kvinde, som lagde krop til sushi servering til fernisering på Galleri Wolfsen i aftes. 10. Mere sushi, som min kæreste har været så sød at hente hos Karma til aften. 11. Mandagsmorgenmad: Pina-vocado smoothie, fuldkornsmuffin med banan og en kop kaffe. 12. Yndigt arvestykke, som pynter i vores vindue. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar