fredag den 8. marts 2013

Fredagsfavoritter: Musikalske kvinder


Glædelig 8. marts. I dag er kvindernes dag, og jeg syntes derfor, denne omgang fredags favoritter skulle stå i kvindens - og musikkens - tegn. Og så er jeg i øvrigt stadig sengeliggende og ret ramt, så inspirationen og kreativiteten er missing in action - men jeg lover, jeg vender stærkt tilbage. Indtil da har jeg gravet et lille udpluk af mine favoritter blandt alverdens seje, inspirerende og musikalske kvinder frem, som jeg synes, er særlige, og jeg håber, de kan være med til at sparke Jeres weekend i gang med manér. Her står aftenens program på medlidenheds-pizza og X-factor på sofaen - og det er faktisk slet ikke så ringe endda, når man har ham, man kan li' ved siden af (minus sygdom havde ligningen været ideelt, naturligvis) 

Hav en dejlig weekend. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar