søndag den 3. marts 2013

Forsinkede fredagsfavoritter: Forår




Jeg nåede beklageligvis ikke denne uges fredagsfavoritter, da weekenden har været en smule booket op, men I skal ikke snydes - så I får en omgang søndagsfavoritter i stedet. Siden vi i fredags trådte officielt ind i foråret - og siden solen skinner så dejligt over Aalborg i dag - skal foråret være temaet for denne favorit-omgang. Selvom jeg også holder meget af de varme sommermåneder, synes jeg, der er noget helt særligt over denne tid, hvor blomsterne begynder at titte frem, hvor fulglene begynder at pippe, og hvor der er lutter lyse tider at se frem til. Ovenover kan I se, hvilke sager, drinks og toner, jeg har lyst til at forsøde mit forår med.

Wedge sandalerne fra Bianco er feminine og ville sætte et lyst forårspræg på ethvert outfit. Det blomstrede tæppe er fra Urban Outfitters, og jeg har været lige ved at købe det til min re-dekorerede stue. Det blev dog til dette i stedet. Man kan næsten dufte den fine læbebalsam i kulørte farver, som er  fra Figs and Rouge. Beyond Cozy neglelakken fra Essie er en af mine nuværende neglefavoritter, og den hængende 'Sky Planter' fra Boskke flytter snart ind hos mig og sætter et forårspræg på min stue. Cocktailen er en såkaldt Dolled Up Old Fashioned, fundet hos A Beautiful Mess, og passer perfekt ind i tidens Mad Men-hype. Haim er et af mine nye favoritbands, og jeg synes, deres casual retro-pop, som gør mig ret glad i låget, passer perfekt til lune forårsdage. Ovenover kan I lytte til 'Falling' og 'Don't save me'. Jakken fra Topshop forener to af mine favorit forårstendenser, nemlig læder og blomster, og de dejligt old-school solbriller fra Stella McCartney er fine, feminine og også et stort forårshit, hvis man spørger mig. Hav en dejlig forårssøndag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar