mandag den 11. marts 2013

Detaljer i min stue
















Den seneste måneds tíd har jeg syslet lidt med at omdekorere vores stue, og nu er mini indretningsprojektet så småt ved at være færdigt. Jeg er blevet glad for resultatet, som ret godt afspejler den stil og stemning, jeg havde i tankerne, og jeg syntes derfor, jeg ville dele lidt detalje-fotografier med Jer. Jeg ønskede et ultra-hyggeligt rum, som kombinerer nyt og gammelt, og de nytilkomne sager stammer fra både Ilva, Ikea, online loppemarkeder og genbrugsforretninger. Desuden er der et par arvestykker iblandt, hvilket jeg synes, sætter en dejligt personligt præg. Jeg er særligt glad for metalkurvene fra Urban Outfitters, som bl.a. huser DVD'er, og sofabords-sættet, som består af dette Ilva bord samt et gammelt arvestykke. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar