fredag den 22. marts 2013

21. marts: Meow

 
Det er efterhånden ved at være ret længe siden, der har været outfit billeder her på bloggen, hvilket bl.a. skyldes, at jeg har været syg, i hvad der snart føles som en evighed. Nu er jeg omsider ved at være ovenpå og for alvor klar til at indtage Amsterdam om meget meget snart. Billedet her er fra i går, hvor jeg luftede mine nye H&M katte. Grundet dårligt lys og en lille smule travlhed blev det desværre ikke til den helt store fotosession.
 
Jeg trænger til en pause fra computerskærmen, så den bærbare får lov at holde en lille ferie og blive hjemme i Aalborg. Der vil derfor ikke blive blogget, mens jeg er i Amsterdam indtil på tirsdag, men husk, at I kan følge mig på Intsagram (@madmusikmode) og Facebook, hvor der henover weekenden vil dukke små firkantede fotografier op fra verdens dejligste by.
 
Ha' en rar weekend.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar