søndag den 3. februar 2013

Instagrams










1. Min kærestes coq au vin, som jeg fortalte om her2. Fine papsugerør fundet i den fineste biks i Århus. 3. Knækbrøds-æggemadder med mayo, salt, peber og karry. 4. Pænt vinterlandskab udenfor vores dør. 5+6+7+8. Overstået eksamen blev fejret med fantastiske tapas på Restaurant Propaganda i Aalborg. 9 + 10. Der lades op med glühwein og varm kakao. 11. Udsigt til Zell am See fra hotelværelset på en gråvejrsdag. 12. Hyggelig tyroler-steming. 13. Mere tyroler-stemning, her i læskedrik form. 14. Hjemmelavet bodyscrub. 15. En ny foundation-favorit. 16. Fantastisk fin sofa spottet i denne måneds Cover

En spritny omgang Instagram fotografier af mindeværdige stunder, måltider og særlige sager, som har fanget min opmærksomhed de sidste ugers tid. Jeg synes, skiferie-stemning og tyroler-gejl er noget så hyggeligt, så det fylder selvsagt en del i denne spandfuld.  Husk i øvrigt, at I kan følge bloggen på Facebook her, hvor jeg regelmæssigt viser Instagram billeder, inden de kommer på bloggen. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar