fredag den 8. februar 2013

Fredagsfavoritter: Valentinsgaver


Weekenden er lige om hjørnet (juhuuu), og her på bloggen er det tid til endnu engang fredagsfavoritter. Eftersom Valentinsdag finder sted på torsdag d. 14., syntes jeg, dagens tema skulle være Valentinsdag-gaver til ham. Jeg har selv en kæreste, som er temmelig svær at finde gaver til, så det kan være lidt af et projekt at overraske ham med noget særligt. Dog er jeg sikker på, han ville blive glad for samtlige ovenviste sager, og jeg håber, de ligeledes kan inspirere de af Jer, der ligesom jeg har en lidt kræsen udkåren. 

Products from top left: Rachel Ray, The Book of Burger found here, Urban Outfitters ghettoblaster found hereTopman watch found hereRoyal RepubliQ iPad book cover found hereUrban Outfitters headphones found here, Urban Outfitters Hip flask found here, Urban Outfitters Valentine's Day card found here, Steven Jay Schneider, 1001 Movies you should watch before you die found here.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar