mandag den 18. februar 2013

6 favoritter fra Asos Marketplace


Booties: Here, Dress: Here, Handpainted sweater: Here, Skirt: Here, Earrings: Here, Sweater: Here

Som et afbræk i speciale forberedelserne var jeg i dag et smut forbi Asos Marketplace (blandt andre yndlings webshops), og jeg har udvalgt 6 favorit sager, som i øvrigt alle fås til ret billige penge.  Er I ikke bekendt med Marketplace, vil jeg anbefale på det kraftigste, at I kigger derind; det er utroligt, hvad man kan finde af lækkerier, både nye og brugte. Mit hjerte banker især for støvlerne, kjolen, og Bart Simpson sweateren, som gerne måtte få en særlig plads i min garderobe. 

Nu skal der kokkereres mandagsmad: Chili con pollo (jep, med kylling), og I får selvfølgelig nogle billeder og en opskrift en af de kommende dage. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar