onsdag den 5. december 2012

Julegavetip: My Wonderful World of Fashion





I tilfælde af at nogle af Jer derude stadig er på jagt efter julegaven til veninden, vil jeg lige tippe om Nina Chakrabartis vidunderlige bøger, som jeg er stødt på i en del butikker her i Amsterdam. 'My Wonderful World of Fashion' er en sjov og piget bog til den kreative fashionista, fyldt med fine illustrationer og tegninger af lækre ting, som venter på at blive færdigdesignet af bogens ejer. Det lyder måske en kende 'malebogs-agtigt', men selvom jeg måske ikke selv ville give mig i kast med at tegne og farvelægge, ville jeg elske at eje bogen alligevel, fordi den er så hyggelig, dekorativ og tilpas tøset. Udover denne bog har Nina bl.a. lavet 'My Wonderful World of Shoes' samt 'My Wonderful World of Fashion Postcards'. De kan allesammen findes lige her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar