mandag den 31. december 2012

2012 / Godt nytår






















 
En af de ting, jeg rigtig godt kan li' ved, at et nyt år starter, er, at det giver lejlighed til at mindes og se tilbage. Det lyder måske en kende kliché-agtigt, men ikke desto mindre fik jeg et kæmpe smil på læben, da jeg sad og kiggede ovenviste billeder igennem og blev mindet om nogle af de dejlige stunder, sjove oplevelser og små ting, som har gjort mig glad i 2012. Jeg har danset nytåret ind i London, oplevet New Zealand, været til et hav af fantastiske koncerter i selskab med søde veninder og nydt en dejlig familieferie i Italien. Jeg har spist spandauere, frikadeller med peanut butter, en let gulerodskage, fundet opskriften på de perfekte kalorielette pandekager, og så har jeg været til min brors helt vidunderlige bryllup. Jeg har været til karneval klædt som påfugl, drukket cocktails og dekoreret skåle med sharpie-pens. Noget af det, jeg især vil huske 2012 for, er selvfølgelig min tid i yndlings Amsterdam, som har budt på lærerige udfordringer, nye venskaber og oplevelser, jeg sent vil glemme.
 
I 2013 starter endnu et nyt kapitel, når jeg til sommer bliver færdiguddannet, og jeg er enormt spændt på at se, hvor i verden jeg mon ender. Derudover vil der inden længe ske nogle spændende ændringer her på bloggen, som jeg glæder mig meget til at dele med Jer.
 
I ønskes alle et rigtig godt nytår. Vi blogges ved i 2013.
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar