mandag den 12. november 2012

Instagrams













 

 
Jeg håber, I har haft en dejlig weekend. Min er, som I nok ved, blevet tilbragt i selskab med min mor og et par af hendes veninder. Meget, meget hyggeligt. I dag stod den atter på arbejde, og forude venter en uge med masser af hygge og dejlige mennesker. Jeg har tømt mobilen for billeder, og her har I et lille udpluk af de sidste par ugers spiserier og andre begivenheder.
 
1. Fantastisk mad på en af Amsterdams fantastiske restauranter. 2. Jul i 'De ni gader'. 3. Nye negle, som ikke er så nye mere. 4. Fabelagtig vintage vinterstøvle fra D&G - jeg var meget fristet. 5. Regnvejrsdag på Dam Square. 6. Outfit fra sidste uges tøsebytur. 7. Greasy men utroligt lækker bananmuffin. 8. Som altid fine sager i Episodes vindue. 9. Lækkerier hos det fineste konditeri, som jeg (heldigvis) ikke kan huske navnet på. 10. Pæn kjole hos The Darling. 11. Mere fantastisk mad: Risotto med laks. 12. Frozen yoghurt med nutella. 13. Fin Amsterdamsk kanal by night. 14. Min meget søde mor havde udover hjemmebagt rugbrød i massevis medbragt julenisser, ugeblad og den dejligste myntethe fra MUMS. 15. Et lille glimt af de mange fine SS13 styles fra Royal RepubliQ.
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar