søndag den 25. november 2012

Hygge hos The Darling

 
 

Hermed lidt snapshots fra torsdagens fine, fine event hos The Darling (som jeg har skrevet om her). Aftenen startede med lækker karamelte i biksens hyggelige café, og derefter blev vi underholdt med et enormt underholdende to-kvindes teaterstykke, som blev opført mit i blandt alt det fine vintage tøj, som butikken sælger. Til slut blev der serveret cupcakes og champagne, hvorimens vi blev underholdt med skøn musik fra en dygtig lokal sangerinde. Det var en af de der helt særlige aftener fyldt med vidunderlige indtryk - og en af den type oplevelser, som gør, at jeg bliver en smule trist over at skulle forlade Amsterdam om kun to uger.
 
I aftes var jeg til julefrokost med en flok søde danskere, så håret gør en smule (læs: Meget) ondt i dag, og aftenen skal derfor bruges på serie-kiggeri under dynen. I morgen tager jeg hul på min allersidste arbejdsuge hos Royal RepubliQ. Skørt som tiden er fløjet afsted.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar