fredag den 12. oktober 2012

Blandede snapshots fra Amsterdam







 






 
Eftersom jeg stadig ligger i sengen (piv) og ikke har nogle nye outfit billeder eller lignende til Jer, får I lige en gang blandede sager fra den sidste uges tid, som jeg havde liggende på mobilen og kameraet. Det er desværre nok sidste gang foreløbigt, at I får Instagram billeder at se herinde - min iPhone 3 er nemlig åbenbart blevet så forældet, at Instagram ikke længere kan opdateres derpå. Ih. De dersens Apple forstår dælme at 'tvinge' folk til at købe deres nye produkter. Nå, men jeg håber, jeg er frisk til at forlade min hule i morgen, så jeg kan få lavet et lidt mere spændende indlæg til Jer.
 
1. Et par Coverse, som hænger fint til pynt over Dam Square (gad vide, hvad størrelse de er?) 2. Skøn mad fra nyt yndlingssted: Toastable. Tænk, at toast kan smage SÅ godt. 3. Toastable. 4. Pæn regnbue udenfor mit vindue. 5. Fin solskin over fin kanal. 6. 'Iamsterdam' udenfor Hermitage Museet. 7. Idyl: Løbeture bliver altså bare lidt sjovere, når de foregår i en smuk park med hyggelige bække og søde broer. 8. Fantastisk Tapas-lignende mad på en lille restaurant i De 9 Gader. 9. Mig og to søde veninder på Jimmy Woo. 10. En af mine italienske roommates mange kager. Haps. 11. Blomstermarked. 12. Lækker roomservice inden bytur. 13. Mere italiensk kage. 14. Accessories fra den anden dag.
 
Hav en fantastisk fredag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar