søndag den 7. oktober 2012

10 Nelly favoritter






 
Så er jeg atter tilbage på min pind efter endnu en weekend uden blogging. Min undskyldning er dog ret god, synes jeg; jeg havde tre søde veninder på besøg fra Aalborg, og deres selskab skulle naturligvis nydes i fulde drag. Efter jeg havde fri i fredags mødtes vi til lækre tapas, en god flaske hvidvin og masser af tøsesnak, hvorefter pigerne skulle opleve lidt amsterdamsk kultur i form af Red Light District. Lørdagen stod bl.a. på shopping og god mad, og den blev afsluttet med en skøn og sjov bytur, som varede til kl 05.30 i morges. Det har været en fantastisk weekend, og jeg er vanvittigt træt.  
 
Som sædvanlig har jeg bl.a. brugt min tømmermænds-søndag på at klikke mig igennem diverse webshops og sukke efter alverdens fristelser. Det var efterhånden længe siden, jeg havde været forbi Nelly.com, og skisme om jeg ikke faldt for et hav af lækre sager. Hm, gad vide, om de fragter til Holland? ;-) Nu vil jeg Skype med min kære mor, og derefter skal der restitueres til Breaking Bad. Kan I have en rar søndag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar