mandag den 17. september 2012

Autum Hair





Som nogle af Jer måske har lagt mærke til, er jeg typen, der godt kan li' forandring, særligt når det kommer til mit hår. Jeg har holdt fast i page-længden i rekordlang tid (4 år, wow), men farven skifter efter både humør og årstid. Selvom jeg er glad for den isblonde farve, jeg har nu, får jeg mere og mere lyst til en mere efterårs-passende farve, i takt med at temperaturen falder, og det bliver mørkere udenfor. Det skal ikke være helt mørkt; efter at have prøvet dét et par gange, har jeg konkluderet, at mørkt hår simpelthen ikke passer til mig. Jeg er nærmere ude i noget mørkblond/honningblond/ombre, og jeg har kigget til de ovenviste billeder for inspiration. Er særligt vild med øverste Miss Olsens farve - hvis man så også bare kunne få hendes ansigt, ville det være prima ;-) Frisørtiden er bestilt, så det bliver spændende at se, hvad det ender med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar