mandag den 27. august 2012

Topshop ønsker/Amsterdam forberedelser


Godmandag allesammen. Nu er der ikke længe til, jeg rejser til Amsterdam i 3,5 mdr - 3 dage for at være helt nøjagtig. Jeg GLÆDER mig, og i dag har jeg for alvor taget hul på diverse forberedelser. Som en (meget vigtig) del af disse forberedelser har jeg udset mig et par lækkerier fra Topshop, som jeg meget gerne vil have fingre i. Jeg ser virkelig frem til at bo i en by, der byder på nogle lidt mere spændende shopping muligheder end Aalborg - alene det, at der findes BÅDE Topshop og Zara er stort, og jeg kan ikke vente med at opdatere efterårsgarderoben i cykelbyen. Sig endelig til, hvis I har nogle tips/forslag til steder, jeg ikke bør gå glip af, fx fine vintage butikker?
 
Ha' en dejlig aften.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar