søndag den 8. juli 2012

Mere Sharpie dekoration





Allerførst er jeg nødt til lige at fortælle om det helt vidunderlige bryllup, jeg var til i går. Det var kun anden gang, jeg var til kirkebryllup, og at det i går var min elskede storebror, som skulle giftes, gjorde selvfølgelig oplevelsen endnu mere speciel. Vielsen foregik i en lille og meget smuk kirke på landet, som var dekoreret med farverige blomster plukket rundt omkring i området. Min svigerinde så eventyrlig ud en en enkel hvid kjole med et brunt bælte i taljen og en buket med gule blomster, og allerede da hun trådte ind i kirken, fældede Tine sin første tåre af, hvad der skulle vise sig at blive mange. Efter receptionen, som bl.a. bød på cupcakes, frugt, champagne, fadøl og toner fra en harmonika, var der festmiddag med det lækreste mad, fine og sjove indslag samt dans til langt ud på natten til tonerne af et af de der partyands, I ved, som altid sætter prikken over i'et til sådan en fest. Fru Sauterne og Michael Learns to Rock. Gotta love it - and I did. Mine fødder er ømme, og mit sind er fuld af glade tanker og begejstring over al den kærlighed, som var at føle i går. Jeg havde planer om at tage et masse billeder men fik ikke taget et eneste. Jeg fik ikke engang foreviget mine to outfits, men jeg vil tage nogle billeder af tøjet og vise Jer det en af dagene.

Nå, ikke mere romantik -og bryllupssnak i denne omgang - ellers begynder jeg bare at flæbe igen ;-) Som I kan se ovenfor, har jeg atter været i gang med at lege med mine Sharpie pens, som er blevet brugt flittigt, siden jeg købte dem for nogle uger siden. Jeg synes, det er så hyggeligt med personlige og hjemmelavede detaljer i hjemmet. De to skåle er købt i Ikea til formålet, og potteskjulerne fandt jeg i skabet i min jagt efter gamle hvide porcelænsting, som trængte til lidt dekoration. Til prikkerne på skålene har jeg brugt henholdsvis sølv og lyserød og sølv og lyseblå - desværre er den lyseblå kommet til at se mere grå ud, så jeg synes, skålen med lyserød er noget pænere.

Fortsat god søndag aften.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar