fredag den 13. juli 2012

Holliday Essentials/Arrividerci








Jeg håber ikke, I er alt for træt af min ferie-snak, men det fylder altså temmelig meget i mit bette hoved lige nu. Bare rolig; dette er det sidste indlæg, inden jeg drager sydpå om et par timer.

På billederne ser I nogle af de ting, som har en æresplads i min kuffert, dvs. sager, som jeg absolut ikke kan undvære på min ferie: 1. Masser af læsestof, nærmere betegnet Anne B. Ragdes trilogi. 2. Diverse solbriller. 3. Biotherms solcreme til både krop og ansigt - jeg synes, den er fantastisk, fordi den ikke er fed, og så dufter den sommerligt. 4. Min nye bedste ven: Even better clinical creme fra Clinique, som reducerer pigmenteringer. 5. De bedste hårprodukter fra Kevin Murphy, som jeg (og mit hår) er dybt afhængig af. 6. Mit nye og dejligt lilla kamera, som I nok skal høre en masse mere om, når jeg er tilbage. 7. Et par breve af min favorit-te.


Kan I have det vidunderligt. Arrividerci!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar