onsdag den 27. juni 2012

Blogtip: Kate Nash/My Ignorant Youth










Jeg er kæmpestor Kate Nash fan, hvilket for alvor startede, da jeg var til en helt vidunderlig koncert med hende i Store Vega for cirka 4 år siden. Det er måske derfor, jeg også er så betaget af hendes finurlige hjemmeside/blog, som hun kalder My Ignorant Youth; men, hvis I ikke er bekendte med Ms. Nash, synes jeg alligevel, I bør tage et smut forbi, om ikke andet for at lytte til hendes musik og blive inspireret af hendes særlige stil. På bloggen deler hun sine seneste sangskriverier og sjove snapshots fra sin hverdag, som indeholder alt fra rejser, koncerter og venindehygge. Hvis I sidder og tænker 'Kate Nash, hm, hvad er det nu liiiige, hun har lavet?', så husker I hende nok for dette nummer, eller måske dette, som er min absolut favorit.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar