torsdag den 21. juni 2012

Amsterdam, here I come!

 
Jeg er en helt ekstremt glad pige i dag. Jeg har nemlig endelig fået praktikplads - i Amsterdam. Jeg fik mail om det i aftes, mens jeg var på café med min veninde, og ih, hvor blev jeg glad. Som I måske har lagt mærke til, har praktik søgning fyldt meget i mit hoved og i min hverdag de seneste måneder, så det er en ualmindelig stor lettelse, at det nu omsider er på plads. Pludselig synes min mundtlige eksamen i morgen som en lille ting, der bare skal overstås.
 
Jeg tager afsted i slutningen af august for at være der 3-4 måneder, og jeg skal være i PR og marketings afdelingen hos Royal RepubliQ. Hvis I ikke kender til mærket, kan I læse lidt om det her. De laver skønne tasker, sko og andre accessories i de lækreste læder materialer.
  
Jeg har af en eller anden mystisk grund aldrig været i Amsterdam, men jeg har indtryk af, at det er en vidunderlig by og lige et sted for mig. Vand i gaderne og farverige cykler - what's not to love? Ih, jeg glæder mig til at tage hul på mit Amsterdam eventyr. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar