fredag den 11. maj 2012

Ny favoritsnack: Chokolade/Honning hapsere



Ih, jeg er en dårlig blogger i disse dage. Jeg kom vist til at love på Facebook, at der ville komme et indlæg i onsdags, og nu er det så lige pludselig fredag. Jeg skyder skylden på eksamen (som heldigvis er ovre nu) og håber, I kan tilgive mig.

Nå, nu til det, som indlægget egentlig skal handle om. Som I nok ved, er jeg på evig jagt efter sunde og lette snacks, og takket været Lise fra Det skal Smage af Noget har jeg fået en ny favorit: knækbrød med honning og mørk chokolade. Det lyder umiddelbart lidt kedeligt, men det smager altså virkelig lækkert, trust me. Jeg smurte lidt honning på knækbrødene og penslede dem derefter med smeltet mørk chokolade. Til sidst blev de drysset med hakkede mandler og kokos (min favorit er dem, med kokos - MUMS). Jeg har prøvet at lave dem uden honning, og det kan nemt undværes, hvis man vil spare lidt ekstra på kalorierne. 

Ha' en rar fredag aften!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar