søndag den 6. maj 2012

Kærlighed til Gat Rimon + reminder om konkurrence


Jeg har udviklet et major crush på det ultrafine franske mærke Gat Rimon, og jeg synes, farverne og snittet i deres styles er noget så pæne. Disse er nogle af mine favoritter fra SS12 kollektionen, som kan købes på webshoppen lige her. Jeg overvejer pt. at erhverme mig den sorte/gule/grønne kjole, som jeg forestiller mig, ville være enormt fin til sommerbrune ben. 

Jeg vil desuden lige minde Jer om, at i morgen er sidste chance for at deltage i konkurrencen, hvor to af Jer søde læsere har muliged for at vinde lidt lækkerier. Klik her for at deltage.

... og kan I så have en dejlig søndag aften!

1 kommentar:

  1. jaa de laver så mange fine ting..det er desværre bare så småt i størrelserne :-(

    -Katja

    SvarSlet