mandag den 9. april 2012

5 fine apps






Jeg er blevet lidt af en iPhone nørd, og jeg synes, der kommer mange fine og sjove apps for tiden, som falder lige i min smag. Blandt mine favoritter er Instagram og Pinterest, men dem er jeg ret overbevist om, de fleste af jer kender - så her får I 5 andre af dem, jeg godt kan li'.

Songkick. Super smart app, der scanner dit musikbibliotik og giver dig updates omkring koncerter med dine favoritartister.

SketchBook. Et fint program hvori du kan føje sød 'håndskrevet' tekst til dine billeder.

iSmoothie. Jeg elsker smoothies, og derfor elsker jeg også denne app, som indeholder en masse lækre smoothie opskrifter.

Shazam. Jeg bruger denne app hyppigt, når jeg kører i bil (ssch, don't tell anyone) - den er nemlig super smart, hvis man liiiige hører en god sang, man gerne vil undersøge nærmere. Man trykker på skærmen, og de fikse app fortæller navnet på nummeret og kunstnere. Dét er da smart!

Air Cassette.  Denne app er udelukkende blær og lir, men jeg synes, den er noget så sjov. En fin musikafspiller med et retro kassettebånds-udseennde. Yes!

Sweet dreams all!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar