fredag den 6. april 2012

10 fra Topshop


Godaften solståler. Lige et lille pip fra sygesengen (ja, I slipper ikke for at høre på min pylren endnu - jeg bliver mere og mere ynkelig for hver dag, der går). Jeg håber, I nyder påskedagene. Mine har jo selvsagt ikke været udpræget action-packed, men igår fik jeg da et lille afbræk, da kæresten og jeg drog til Gl. Estrup for at være sammen med min kære mor og papfar. På trods af at jeg ikke var frisk, var det skønt med et lille change of scenery, og takket være bl.a. min mors mad, en sød hund og ild i pejsen blev det lige en tand hyggeligere at være syg for en stund.

Bloggen lider desværre lidt af, at jeg ikke får oplevet meget i disse dage, men jeg håber, I kan leve med det. Syntes lige, jeg ville vise jer lidt lækkerier fra Topshop, som har virkelig mange fine ting lige nu. Jeg er især vild med den dejligt pastelfarvede nederdel og shorts'ne.

Hav en fortsat rar fredag aften.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar