mandag den 26. marts 2012

Se min nye lænestol




Ih, jeg ER så glad for min nye lænestol, som jeg faldt over i en af yndlings gebrugesbutikkerne i formiddags. Er den ikke fin? Jeg måtte simpelthen have den med hjem, og vupti, så blev den store gulvvase væltet af pinden og erstattet af den stuens nye dronning. J kiggede meget mærkeligt på mig, da jeg kom kørende med den bag i bilen, og han synes, den er temmelig 'besse-agtig' - heldigvis går han ikke synderligt meget op i indretning og den slags, så han havde ikke de store indvendinger, da jeg placerede den i stuen :-)

Her til aften har jeg lavet mad til et par tøser. Den stod på hjemmelavet pizza, og jordbærkoldskål til dessert - ikke det mest opfindsomme, men det skulle ikke være alt for kompliceret. I får pizzaerne at se senere på ugen. Og I morgen afslører jeg vinderen af konkurrencen.

Sweet Dreams.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar