torsdag den 29. marts 2012

On its way


Sé lige denne fine vintage militærjakke, som er på vej til mig. Jeg fandt den på Asos Marketplace i dag og måtte bare eje den. Jeg synes, sommerfugl-detaljen er noget så fin. Hvis man, ligesom mig, er en sucker for alt, hvad der er vintage, kan jeg virkelig abefale Marketplace; der er mange, mange fine sager, og jeg kan bruge evigheder på at gå på opdagelse derinde (lidt farligt, egentlig...)

Jeg beklager i øvrigt det sene indlæg. Jeg har været så heldig at være barnepige for min dejlige lille niece det meste af dagen, og det har derfor været svært at komme til at blogge. Nu er jeg netop kommet hjem efter en tur på café, men jeg syntes liiiige, jeg vil vise jer mit nye køb, inden drømmeland kalder.

Sweet dreams all.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar