lørdag den 24. marts 2012

Lørdagsmorgenmad: Proteinpandekager med banan og havregryn




Jeg er inde i en pandekagefase for tiden, og i dag lavede jeg atter de dejlige godbidder til morgenmad. Jeg forsøger altid at holde dem forholdsvist sunde, og til 8 pandekager brugte jeg i dag 1 helt æg, 3 æggehvider, 1 banan, 1 tsk bagepulver, lidt flydende sød samt havregryn, proteinpulver med chokoladesmag og en smule hvedemel, altsammen tilsat på gefühl. Jeg kan godt li', at dejen er lidt tyk, og jeg tilføjer henholdsvis proteinpulver, havregryn og mel lidt ad gangen, til jeg synes, dejen har den helt rigtige konsistens. De smager helt fantastisk, synes jeg, og så mætter de utroligt godt pga. proteinindholdet. Hapshapshaps!

Hav en vidunderlig lørdag. Jeg tjekker ind senere, forhåbentlig med et par gode loppefund.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar