torsdag den 15. marts 2012

Look of the day + Thursdayness




Outfit fra en dejlig torsdag, som indtil videre bl.a. har stået på formiddagstræning og café besøg med en veninde (indimellem er det altså helt okay at være studerende). Jeg har desuden været et smut forbi Aalborg Historiske Museeum, hvor min søde mor arbejder. Hun gav mig den fine ring, I kan se på billedet, og så købte jeg desuden den søde prikkede skål samt sølvskeen dertil. Aftenen kommer til at stå på film og dejlig mad sammen ham der den bedste. Måske jeg lige skulle se at få læst lidt lektier inden da.

Som I kan se, er jeg i øvrigt endelig kommet i gang med Instagram, så det skulle lige prøves af på bloggen. Vildt dejlige retro-agtige effekter, synes jeg, så I kommer nok til at se flere af den type billeder herinde.

Kan I have en vidunderlig torsdag.

Knit + Necklace: Vintage, Skirt: Vero Moda, Boots: Monki

Ingen kommentarer:

Send en kommentar