tirsdag den 27. marts 2012

Look of the day og ny yndlingssang




God-tirsdag, søde læsere. Sådan her ser jeg ud i dag, hvor solen atter skinner dejligt over Aalborg. Så vidunderligt. Jeg legede lige lidt med Photoscape, og gjorde billederne lidt retro-agtige (jeg er klædt i sort og gråt, så der er ingen farver, der går tabt) ;-) Håber, I kan li' det.

Og nu til 'ny yndlingssang', som er nummeret Navn I Sne af Ullige Numre. Det kan godt være, det er mig, der er langsom, men jeg havde aldrig hørt det før, indtil P3 var så søde at spille det i formiddags og gøre min tirsdag en hel del bedre. Teksten er sød og fantastisk, melodien dejligt lalleglad, og jeg elsker retrolyden, som præger alle Ullige Numre's sange. Og så synes jeg altså lidt, at forsangeren lyder som ham der fra Steppeulvene. Ikke dårligt. Tjek det ud her.

Dress: Vintage, T-shirt: H&M, Blazer: Urban Outfitters, Shoes: American Apparel

Ingen kommentarer:

Send en kommentar