lørdag den 17. marts 2012

Last Night



Godeftermiddag!
Først vil jeg lige beklage den manglende blogging i går, men jeg var en busy bee og kunne simpelthen ikke nå et indlæg. Nå, nu til fredagen, hvor jeg så ud som på billederne. Som Facebook-følgerne ved, var jeg til Medina koncert med nogle veninder - og ih, hvilken vidunderlig aften. Vi startede hjemme med god mad og masser af Asti, og efter koncerten tog vi videre i byen, så håret gør en lille smule ondt i dag. Medina var super sej og i hopla, og vi skråååålede højlydt med på alle sangene, så det var lige, som det skulle være (og så så hun jo fantastisk ud, som altid - jeg ville gerne eje hendes garderobe). Alt i alt en skønherlig aften/nat.
I aften skal jeg pleje tømmermændene på sofaen i selskab med en veninde, film og en masse lækkerier, og det bliver så dejligt. Nyd lørdagen, chicas.

Shirt, Trousers, Rings, and Nail Polish: H&M, Watch: Marc by Marc Jacobs, Belt: Vintage, Boots: Jeffrey Campell




Ingen kommentarer:

Send en kommentar