søndag den 25. marts 2012

Blogtip: The Food Club










Godaften kæreste læsere. Jeg har ikke været hjemme det meste af dagen og har derfor ikke fået planlagt det vildeste indlæg til jer. I stedet synes jeg, jeg vil slutte søndagen af med et blogtip toppet med lidt dejlige billeder til jer.

Jeg er fuldstændig afhænging af The Food Club - en meget, meget hyggelig og tøset blog med de lækreste opskrifter, som får mundvandet til at løbe (og frister til at spise masser af lækkerier - så er I advaret). Som I kan se på billederne, er der i øvrigt lagt meget stor vægt på det æstetiske, hvilket er et kæmpe plus i min bog. Jeg er fan, og det tror jeg også, I vil blive.

HUSK NU, at konkurrencen slutter i morgen. Sleep tight :-)

2 kommentarer:

  1. Tak for tippet, det var da en helt fantastisk blog. Jeg har fundet ud af at din far er en af de søde folk på det sted hvor jeg har været i praktik de sidste måneder. Han ville vise mig din blog, og så måtte jeg jo fortælle ham at den kender jeg så udemærket i forvejen :) Verden er lille nogengange.

    SvarSlet
  2. Tusind tak Line. Og ja, min far fortalte det den anden dag; hvor er det pudsigt! Håber, de behandler dig ordenligt ;-)

    Smil, Tine

    SvarSlet