tirsdag den 14. februar 2012

Se mit nye ur





Good morning ladies! Ja, det blev så aldrig til et indlæg i aftes, da jeg var fuldstændig rundt på gulvet af jetlag og gik i seng kl 19.00. Hm.. Nå, men her er mit nye Marc by Marc Jacobs ur, som jeg har fået af min søde, søde bedre halvdel. Jeg har længe været på udkig efter det helt rigtige ur, og jeg blev derfor meget glad, da jeg fik øje på dette i Hong Kongs lufthavn. Elsker kombinationen af guld farven og læder looket.

Pssst! Husk at følge bloggen på Facebook og Bloglovin.


2 kommentarer:

  1. Hvor er det bare fedt !! Er meget misundelig ;)
    Jeg er selv helt forelsket i dette
    http://www.shopbop.com/large-henry-glitz-watch-marc/vp/v=1/845524441918453.htm?folderID=2534374302078812&fm=browse-brand-shopbysize-viewall&colorId=11739
    Og glæder mig brænende til jeg får råd :D

    SvarSlet
  2. Hej :-)

    jeg har givet dig en blogaward i dag :-)

    majajordal.blogspot.com

    SvarSlet