mandag den 27. februar 2012

Manspiration: Nick Wooster








Hello lovlies.

Hermed et nyt tiltag på bloggen: 'Manspiration' - indlæg, hvor jeg viser jer nogle af de männer, jeg synes, er allercoolest. Efter min mening kan man nemlig sagtens blive inspireret af det modsatte køn - og så kan man jo desuden lige flashe lidt billeder for kæresten, hvis man synes, hans garderobe trænger til et pift ;-)

Jeg var ikke i tvivl om, at Nick Wooster, som er 'Men's fashion director' hos Bergdorf Goodman, skulle præge det første 'Manspiration'-indlæg; jeg synes, han er så mega sej sej sej, at jeg slet ikke kan sætte ord på det - hans tatoveringer, hans evne til at kombinere elegance og farvespræl, ja, jeg kunne blive ved... Cool med cool på!

2 kommentarer:

  1. Lækkert navn til et lækkert tiltag ;)
    Nick Wooster er uden tvivl en af de bedst klædte mænd, jeg kender til! Tjek også http://www.manspiration.dk/2011/04/ikon-nickelson-wooster/ hvor jeg har skrevet om ham!

    SvarSlet
  2. Ih, super lækker artikel - og side generelt. Tak!

    SvarSlet