lørdag den 12. november 2011

Look of the day: short = cold



Sådan så jeg ud i dag, inden jeg smuttede ud for at mødes med en veninde til brunch. Note to self: tag ikke nederdel på, når du skal cykle - fordi det er koldt, altså! Brrr. Vinteren er officielt på vej!

Det er første gang i 100 år, at jeg ingen planer har for lørdag aften, og det bliver faktisk helt rart med lidt tid til mig selv inden en ny travl uge med arbejde og projekt. De fleste af jer er nok på vej ud for at 'føjte', som min mor ville kalde det - hvad I end skal, ønsker jeg jer en dejlig lørdag aften.

Bluse: Vintage (Café Klædeskabet), Nederdel: Monki, Støvler: Pavement




2 kommentarer:

  1. Der er bidende koldt derude nu - men du ser fantastisk ud - intet mindre :-)

    /Linda

    SvarSlet
  2. Iih altså, tusind tak for den meget søde kommentar - det varmer! (og dét er jo lige, hvad man har brug for i denne tid) :-)

    SvarSlet