mandag den 26. september 2011

Regnfuld mandag




Hej søde læsere.

Jeg håber, I har haft en dejlig weekend. Det har jeg; lørdag eftermiddag drog mine gode veninde og jeg til Århus for at besøge en ven. Vi hyggede, fuldede os, og dansede til den lyse morgen. Skønt! I dag betaler jeg dog prisen; er blevet syg (PIV). Heldigvis havde jeg ingen forelæsninger i dag, men jeg har en masse arbejde, der skal laves, så jeg har overhovedet ikke tid til sygdom (har man nogensinde det?!). Og det regner oven i købet. Ih. Nå, nu har jeg sat mig foran computeren med stearinlys, saltmandler og hjemmelavet chai-latte (dvs. kaffe med mælk og et brev Yogi green chai) - satser på, at det hjælper lidt på det hele. Ikke mere selv-ynk i denne omgang.

Kan I have en dejlig aften! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar