torsdag den 8. september 2011

Dyreprint

{Ikke så flot en collage - sorry!}

Hej skønne læsere.
Først vil jeg lige beklage, at jeg ikke har fået blogget de sidste par dage; jeg har haft en del at se til ovenpå studiestart i mandags. I dag sidder jeg herhjemme og arbejder, så nu skal der blogges! ;-)

Nå... Slangeskind er et af efterårets store hits, men det betyder tilsyneladende ikke, at leopard er ude af billedet - hvilket jeg personligt er ret glad for! Jeg har fundet et par lækre dyreprint favoritter, som gerne måtte tilføje lidt 'wildness' til min garderobe. Jeg er især vild med By Malene Birger kjolen og de lækre Zara pumps. Åh...

1. By Malene Birger, 1.499 kr. 2. Topshop, ca. 679 kr. 3. Adidas by Stella McCartney, ca. 1862 kr. (Netaporter.com) 4. Topshop, ca. 187 kr. 5. Won Hundred, 549 kr. (nelly.com) 6. Zara, 279 kr. 7. Asos, 191 kr. 8. Zara, 799 kr. 9. Zara, 459 kr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar