søndag den 15. maj 2011

Om Grand Prix og Rosa Lux

Jeg vil lige starte med at sige ØV ØV ØV til, at A Friend In London ikke løb med sejren til det Europæiske Melodi Grand Prix! Jeg ved godt, at Melodi Grand Prix er ret corny og måske lidt 'kikset' (som vi siger i Aalborg) i manges øjne, men jeg ér og bliver en vaskeægte grand prix-entusiast. Siden jeg var helt lille, har min musiker-far smittet mig med sin kærlighed til dette skønherlige arrangement, og hele familien sad klinet til skærmen, når den store finale løb af stablen - det gjorde jeg naturligvis også igår, særligt fordi at jeg syntes, det danske bidrag var et af de bedre i mange år. Derfor blev jeg også utroligt skuffet og lidt halv-hidsig over, at det 'kun' blev til en 5. plads :( ØV.....


Nå, nok om Grand Prix. Jeg vil lige dele det smækre nummer 'Min klub først' med jer, som jeg er ret så tosset med.  DJ'en Rosa Lux har skrevet og produceret nummeret, og Alberte lægger stemme til. Det er sjældent, jeg er begejstret over et dansk nummer, men jeg synes, det her har en virkelig skøn tekst, som er helt nede på jorden på den fede måde. Dejligt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar