fredag den 27. maj 2011

Karneval countdown....










Kostumet er klar, øllene er på køl, og vækkeuret er sat til kl 5.30 (gab!); yes, i morgen står den atter på Aalborg karneval, og jeg GLÆDER mig. De siger godt nok, at det skulle komme til at regne ret heftigt, men det er jo en mindre detalje ;-) Jeg er sikker på, det nok skal blive lige så sjovt, som det plejer. Jeg sad lige og så lidt billeder fra de sidste to år og syntes, jeg ville dele dem med jer. Nu vil jeg nyde en stille og rolig fredag aften, inden det går løs i morgen...

Have a lovely weekend!

1 kommentar:

  1. Hejsa!
    Kom lige forbi og blev helt revet med. Elsker at din blog ikke kun handler om mode, men også mad m.m. Super fed blog!
    Ser så sjovt ud med karneval, krydser fingre for vejret - og glæder mig til at se dit kostume, så du må lige smide nogle billeder ind ;)
    Knus Mia /
    miajrgensen.blogspot.com

    Ps. Er helt ny, så kig endelig forbi og sig hvad du synes:-)

    SvarSlet