søndag den 29. maj 2011

Et regnfuldt karneval










Så er Aalborg karneval 2011 ovre. Pyha, sikke en dag. Vejrudsigterne hold desværre stik, så det regnede og var temmelig koldt. Påfugle-kostumerne blev derfor hurtigt gemt væk under regnslag, hvilket selvfølgelig var lidt en skam. Men men, på trods af regnen og kulden var det nu super sjovt som altid; alle folk var glade og feststemte, selvom de var kolde og våde - det er dét, jeg elsker ved karneval. Én dag hvor alle aalborggensere fester med hinanden! Pga. regnen fik jeg desværre ikke taget så mange billeder af optoget og de mange fine udklædninger, men jeg fik da heldigvis et af mig og mine skønne fellow-peacocks.

Nu vil jeg pleje tømmermændene og trætheden og nyde, at søndagen står på absolut ingenting. Have a good one, ladies...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar