mandag den 25. april 2011

In love with Paris...

Så er jeg hjemvendt efter nogle helt vidunderlige dage i Paris. Åh, hvor er jeg forelsket i den by! Ugen har budt på masser af solskin, afslapning i Paris' mange parker, sightseeing, shopping, lækker mad, og vin i stride strømme. Vi brugte meget tid på bare at slæntre igennem nogle af byens særprægede kvarterer for at nyde den fantastiske stemning. Jeg var særligt begejstret for det festlige kvarter Marais, som bl.a. er tilholdssted for kunstnere og homoseksuelle, og hvor det vrimlede med små finurlige butikker med alverdens fristelser - my kinda place! ;) Desværre havde jeg brugt de fleste af mine penge på shopping den første dag (typisk mig), så jeg måtte nøjes med at kigge. Her får I et par stemnings billeder fra min nye store kærlighed, Paris:



Skønne forårsfarver.



En tur i cykeltaxa ned af Champs-Élysées.

Bager-butikkerne vrimlede med smukke kager. HAPS!

Farverigt springvand i Marais.




'Macarons'; den lækreste lille snack!

Eftermiddags-aflapning i en af de smukke parker.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar