tirsdag den 12. april 2011

H&M Conscious Collection; 2 days to go!

Jeg ved godt, det ikke ligefrem er nogen nyhed, men jeg vil lige dele det med jer alligevel; den nye H&M kollektion rammer butikkerne d. 14. april, altså om sølle to dage. Kollektionen er baseret på sæsonens lyse og neutrale nuancer og indeholder (ifølge mig) nogle rigtig gode bud på tilføjelser til sommergarderoben. Her er et par af mine favoritter fra den fine Conscious Collection:

Jeg er tosset med oversize blazere og ville meget gerne eje denne hvide sag.
 
Et godt bud på en kommende shorts-investering.

Jeg synes, denne er kjole er så fantastisk fin; tror desværre ikke, at faconen passer så godt til mig. SNØFT!

The 80's are back. Love it!

Man kan aldrig få for mange lette, løse bukser. Disse er perfekte til foråret og sommeren.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar