tirsdag den 19. april 2011

Cookies med M&M's




Igår lavede jeg disse cookies, som jeg vil tage med til min franske veninde, som ELSKER både cookies og M&M's :) I stedet for M&M's kan man fx lave dem med Daim, chokolade og nødder, eller andre lækkerier. Her får I opskriften (Cirka 30 stk):

Ingredienser:

125 gr blødt smør
2 æg
3 dl. sukker
4,5 dl. mel
2 tsk. vanillesukker
1 tsk. bagepulver
1 pose M&M's

Bland smør, sukker, æg, og vanillesukker, og rør det til en cremet dej. Bland mel og bagepulver sammen, og rør det sammen med smørblandingen. Tilsæt M&M's. Sæt dejen i små klatter på et par bageplader, og tryk let med fingrene. Bag dem i 10-15 minutter ved 175 grader (alt afhængigt af hvor hårde, de skal være).

1 kommentar:

  1. Jeg har lånt din opskrift i dag. Den er rigtig god - tak for det! Jeg har lavet et oplæg på min blog, hvor jeg viser billeder af mit resultat, og jeg nævner selvfølgelig også din blog! Tak for den lækre opskrift....

    - Maja

    SvarSlet